Wyniki wyzwania Tematycznego - Moja Dusza

Zwyciężczynią wyzwania "Moja Dusza" została Nucha
której prace są idealnymi przykładami wykorzystania "starej" techniki w nowy sposób. 
 Gratulujemy!

Nucha otrzymuje bon o wartości 50 zł, do wykorzystania w sklepie Bukowiec.


Kolejne nagrody postanowiłyśmy przyznać:
Maximie za ogrom pracy, który włożyła w powstanie naszyjnika

oraz
Annie, za oryginalny wzór i technikę. 


Obie dziewczyny zasłużyły na bony o wartości 25 zł, do wykorzystania w sklepie Bukowiec.

Wyróżnienia przyznajemy
Weraph, za misternie wykonany i bardzo nietypowy w formie naszyjnik.


Nagrodą jest bon o wartości 20 zł do wykorzystania w sklepie BazarDekoracji.

Ginewrze, za połączenie delikatności frywolitek z masywnością kamienia. 

Otrzymuje Ona bon zniżkowy o wartości 10% do wykorzystania w sklepie BazarDekoracji.

Nagrody sponsorują:



W wyzwaniu wzięły udział:


Wszystkim Wam serdecznie dziękujemy za udział i gratulujemy - zgłaszacie coraz piękniejsze prace i naprawdę trudno wybrać jedną, czy nawet kilka najpiękniejszych. :)

Wyzwanie "Moja Dusza" kończy Nurrgula, która przygotowała poniższą bransoletkę 
i napisała kilka słów o sobie.


Mój duch jest nieokrzesany i zmienny: czasami dumny i niemiły, a czasami słaby i delikatny.
 Nierzadko płacę wysoką cenę za swoje błędy, ale jednocześnie potrafię się do nich przyznać 
i przeprosić. Moja rogata osobowość sprawia, że jestem uparta i konsekwentna, również
w uczuciach. 
Bardzo szybko przywiązuję się do ludzi, a jednocześnie cierpię katusze w tłumie. 

Lubię samotnośćale nie potrafię żyć bez bliskich mi osób.
Uwielbiam przyrodę (stąd kolorowe, od fioletowoniebieskich po złociste szafiry,
ukazujące jej różnorodność), jestem naturowierczynią
(stąd motyw dębu, liście i żołędzie wykonałam samodzielnie),
dla której droga to cel sam w sobie...

Więcej o mnie mogą powiedzieć ludzie, którzy mnie znają i patrzą na mnie z innej perspektywy,
niż ja sama. :-)

12 komentarze:

  1. Gratuluję nagrodzonym i zgadzam się w 100%, poziom coraz wyższy, dziewczyny mają świetne pomysły, a szacownym ekspertom współczuję dokonywać wyboru wśród tak pięknych prac :)
    pozdrawiam - floressy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, bardzo Wam dziękuję, niesamowicie to motywuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wygrałam tym razem, ale serdecznie gratuluję zwyciężczyniom. Dziewczyny- cuda stworzyłyście!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję po 1wsze zdolności, po 2gie kreatywności no i po 3cie gratuluję wszystkim zwyciężczyniom! :-) Naprawdę przepiękne prace!!! :-]
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, w pełni zasłużone wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierze w to co widze....dziekuje dziewczyny ogromnie, gratujule wszystkim uczstniczkom

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim, poprzeczka była postawiona bardzo wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, dziewczyny :) Naprawdę niesamowite prace! Ja bym nie potrafiła wybrać tych "najlepszych" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie wygranym :), a sama cóż... spróbuję szczęścia jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję wygranym :), a sama cóż... popróbuję szczęścia jeszcze kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy